PUNKT PRZEDSZKOLNY- „JAGÓDKI” 2018 / 2019 r.
Godzina |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
|||
7.30-8.00 |
Przywitanie
dzieci |
Przywitanie
dzieci |
Przywitanie
dzieci |
Przywitanie
dzieci |
Przywitanie
dzieci |
|||
8.00-8.30 |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
|||
8.30-9.00 |
Przygotowanie
do śniadania. Śniadanie,
sprzątanie |
Przygotowanie
do śniadania. Śniadanie, sprzątanie |
Przygotowanie
do śniadania. Śniadanie, sprzątanie |
Przygotowanie
do śniadania. Śniadanie, sprzątanie |
Przygotowanie
do śniadania. Śniadanie, sprzątanie |
|||
9.00-9.20 |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
|||
9.20-9.40 Język angielski |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Zabawy w
kącikach zainteresowań |
Rytmika – Zajęcia umuzykalniające |
Zajęcia dodatkowe Język angielski |
|||
9.40-10.00 |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne
zgodne z Podstawą Programową |
|||
10.00- 10.45 Wycieczka dydaktyczna |
Zabawy w
ogródku przedszkolnym/ Podlewanie,
pielenie
i pielęgnowanie
roślin |
Zabawy w
ogródku przedszkolnym/ Podlewanie,
pielenie i pielęgnowanie roślin |
Zabawy w
ogródku przedszkolnym/ Podlewanie,
pielenie i pielęgnowanie roślin |
Zabawy w
ogródku przedszkolnym/ Podlewanie,
pielenie
i pielęgnowanie roślin |
Zabawy w
ogródku przedszkolnym/ Podlewanie,
pielenie
i pielęgnowanie roślin |
|||
10.45-11.05 |
Zajęcia
dydaktyczne zgodne z
Podstawą Programową |
Zajęcia
dydaktyczne zgodne z
Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne zgodne z
Podstawą Programową |
Zajęcia dydaktyczne zgodne z
Podstawą Programową |
Zajęcia
dydaktyczne zgodne z
Podstawą Programową |
|||
11.05-11.25 |
Zabawy
według zainteresowań dzieci |
Zabawy
według zainteresowań dzieci |
Zabawy
według zainteresowań dzieci |
Zabawy
według zainteresowań dzieci |
Zabawy
według zainteresowań dzieci |
|||
11.25-11.30 |
Przygotowanie
do obiadu |
Przygotowanie
do obiadu |
Przygotowanie
do obiadu |
Przygotowanie
do obiadu |
Przygotowanie
do obiadu |
|||
11.30-12.00 |
Obiad |
Obiad |
Obiad |
Obiad |
Obiad |
|||
12.00-12.30 Logopeda 12.10
– 12.55 Zajęcia instrumentalne |
Zajęcia Logopedyczne |
Zajęcia plastyczne |
Zabawy kierowane przez nauczyciela Czytankowo |
Dodatkowe zajęcia rozwijające talenty
i uzdolnienia dzieci Zajęcia instrumentalne
|
Zabawy kierowane przez nauczyciela Układanie puzzli/ Obrazków z pociętych ilustracji |
|||
12.30 -13.00 |
Zabawy w
kącikach tematycznych |
Zabawy w
kącikach tematycznych |
Zabawy w
kącikach tematycznych |
Zabawy w
kącikach tematycznych |
Zabawy w
kącikach tematycznych |
|||
13.00-13.30 |
Gry i
zabawy na świeżym powietrzu - Plac zabaw |
Gry i
zabawy na świeżym powietrzu - Plac zabaw |
Gry i
zabawy na świeżym powietrzu - Plac zabaw |
Gry i
zabawy na świeżym powietrzu - Plac zabaw |
Gry i
zabawy na świeżym powietrzu - Plac zabaw |
|||
13.30-14.30 |
Liczydełko – Zajęcia matematyczne |
Ciapatkowo – Zajęcia plastyczno - techniczne |
Taneczne zabawy Klanzą – chusta animacyjna |
Zabawy teatralne- Jestem aktorem |
Elementy savoir – vivre’u |
|||
14.30-15.00 |
Przygotowanie
do podwieczorku Podwieczorek |
Przygotowanie
do podwieczorku Podwieczorek |
Przygotowanie
do podwieczorku Podwieczorek |
Przygotowanie
do podwieczorku Podwieczorek |
Przygotowanie
do podwieczorku Podwieczorek |
|||
15.00-15.30 |
Zajęcia grafomotoryczne
- szlaczki |
Zajęcia
grafomotoryczne - szlaczki |
Zajęcia
grafomotoryczne - szlaczki |
Zajęcia
grafomotoryczne - szlaczki |
Zajęcia
grafomotoryczne - szlaczki |
|||
15.30-16.00 |
Porządkowanie
kącików tematycznych/ Oglądanie
i interpretacja bajek |
Porządkowanie
kącików tematycznych/ Oglądanie
i interpretacja bajek |
Porządkowanie
kącików tematycznych/ Oglądanie
i interpretacja bajek |
Porządkowanie
kącików tematycznych/ Oglądanie
i interpretacja bajek |
Porządkowanie
kącików tematycznych/ Oglądanie
i interpretacja bajek |
Wychowawca – p. Anna Tyszka
Nauczyciel wspomagający
– p.
Małgorzata Kodłubaj
Pomoc nauczyciela – p. Katarzyna Koza
J. angielski – p. Małgorzata Schulz
Pedagog – p. Ewa Sobczyk
Logopeda – p. Anna Tyszka
Zajęcia
instrumentalne - p. Paweł Pilichowicz